Problems for the sick litle richgirl..

hejhej


Åh vad jag hatar att vara sjuk! Jag vet nyss skrev jag att ja älska det men jag måste ha haft hjärnsläpp för det suger kunde ju inte följa till piteå, vilket jag ångrar, och har typ sovit hela dan. Okej hela kvällen. Mammi, pappi och O kom hem vid 4-5 tiden. Jag gick ner ett litet tag och tog en verktablett eftersom febern och huvudverken kom tbx. Sen skulle jag gå upp och typ inge gör nå för O tog datorn tror ni inte jag somnar?! Och sov till nu, det känns som om hel dagen är typ förstörd! Dock hade jag ej fått fara nånstans för jag e sjuk, men ändå :/ Fast iaf måste jag erkänna att det va väbehövt! :D




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0