Running makes me feel free.

Hello babes

har gjort absolut inget idag! Så skönt! Borde egentligen plugga, men ni som känner mig vet att det gör jag tidigaste dagen före. Hellst samma dag. För att få kunna säga att jag gjort nå idag ska jag ut och springa nu, sen ska jag äta en god middag och efter det, vem vet? Kanske blire lite plugg, hahah troligaste inte men ljuga går ju. Nä drar nog ut me moppen lite, kommer ju ändå inte somna förrän typ 3 så lika bra att göra nått under tiden. Har btw kommit på mitt motto! Så innan jag drar kommer det här;

Det är aldrig jag som är sen, alla andra är bara tidiga.

Great va? Och det passar ju, för jag är kungen på att komma sent, men då äre bara att dra till med mottot ;D (y)




kisses from
K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0