Shoes, got to love it!

Hello

Nåon som missat det stora modet som landat i Sverige? Tror inte ni har det men om det hänt så kommer det hära:

Gladiatorsandaler

kan väll inte påstå att det är min favorit, kan inte se mig ha såna, men vem vet? Det kan vara snyggt, beror helt på vem och till vad man har det.

Något som jag däremot är helt in love with är;

Vita tygskor

har reda ett par men har använt dom så mycket så dom snart faller sönder, vill bara ha mer! Helt lovely! <3

Pumps med låg klack

är redan nog lång, men helt underbara! Enkla, passar till allt och gud vad snygga ben man får ;)


Andra klackeskor

Vet inte ricktigt vad jag ska kalla dom, men det är nog min störta kärlek skulle jag kunna säga <3 ;D Ser ni?! Måste ha dom! :D






K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0