sliten och trött

hejhej

kvällen var helt oplanerad men slutade riktigt bra! Min underbara klass fixa så att vi fick flytta fram musiken och sen sa våran no lärare, om tydligen helt plötsligt fick ett hjärta, att vi fick sluta tidigare! Underbart! Så jag O, M och B drog till solariumet, fast det var bara me and O som solade. Det ska bli en liten vana nu innan examen så jag inte ser ut som ett lik i min vita klänning som jag btw köpte igår. Vår ju i piteå med mami som jag nog glömt säga, oops. Anyway, blev iallfall att vi drog ner på byn och skulle grilla, så vi köpte allt på Konsum och skulle sen hitta den perfekta platsen, tog oss tre timmar att hitta och guess var vi hamnade tillslut? Park, hahha vi hade åkt omkring överallt (bokstavligt talat, kanis, nån stans mot luleå, lomtjärn, selolmen mm..) och hamnar sen tillslut på park! Man måste älska ironi. Vi grillade  då där, eller försökte iaf, kan väll lungt säga att ingen av oss har någon lysande framtid inom kock yrket, Jag snodde B's moppe och me and O drog raggen på byn. Vi fick oväntat besök, tre gånge, eller två, en var inte så oväntat. Overall var det en väldigt lyckad kväll! Och nu är jag hemma, fylld med energi efter alla franks, så ska ut och hoppa studsmatta (XD) för att få bort lite så jag kan somna nån gång, har en känsla av att jag komemr vara trött och sliten imorgon, undra varför? XD





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0