so tell me what to do cause I dont know what you want.

hejhej


Kvällen/dagen har varit fylld med moppeåkande/körande. Började då dagen med att vakna, smart jag vet, efter det städade jag hela övervåningen på huset. Bara för att jag är duktig, ja och för att jag var tvungen för hejjna opertion dagsverket. Jag ringde B och frågade om vi sku gå ut och gå, hon sa ja, men kom sedan på att hon lova att åka till byn. Så de blev ändrade planer och helt plötsligt satt jag på moppen on my way to byn. Eftersom min ej kommer förän, hoppas på imorgon, i helgen någon gång så åkte jag med henne. Btw, richboy, jag väntar fortfarande på den där skjusen som du är skyldig mig! Drog omkring där ett tag utan något speciellt mål, faktis kul att bara åka omkring. Sen skulle vi hem och äta, klockan hade  nu blivit fem. Och det var planerat att jag skulle på den efterlängtade tkd, men UL för mig, den blev inställd. Så vi gick ut och gick ist. Halvvägs genom promenaden kom B på att vi skulle till byn igen. Så de va bara skynda sig hem, byta kläder och on the road igen. Blev iaf att jag var hemma kring halv 12 och tog då en lång varm efterlängtad dusch.


Fick även veta att publiken till min match imorgon tydligen växer för varje typ.. ja minut? Haha alltid kul med folk XD





This Richgirl is going to bed.
PEAC!

K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0