Sweet thing never last.

hejhej

Ojojoj, nu vare ett tag sen jag skrev, det är ej bra alls. Sett att jag fått mer läsare, vilket ju ät positivt. Vet ej om det beror på min gästbloggares snäll inlägg eller att jag skrev haraldsbyxor ist för harems. Båda kan nog ha en liiiten det med det hela att göra. Anyway, jag har gjort hål i öronen..(igen) Vad blire nu? Tredje gången? Det hat varat båda gångerna, men vad är livet utan lite motgångar? Och säger man inte tredje gången gillt? Tar moppekortet imorgon, det är både nervöst och förväntansfullt. Har ju en intensivkurs över helgen, vi får väll se hur det går. *håll tummarna för att det går bra*(!!)



I won't play by your rules.





K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0