The kind of girl you never bring home for dinner

hejhej

Varit ute och gått me B idag, sjuk jobbigt! Det brukar verkligen inte va så jobbigt! Men har ju inte träna sen i måndags(var ute och gick igår men räknas ej) så kondisen försvinner verkligen snabbt! My brother visa mig en skit bra låt, lägger in den i slutet av inlägget, verkligen bra! :D Ska iaf spela match snart, eller klockan sju men samlingen är sex så vi måste ju fara halv. Kanske om jag har tur ringer kent och säger att min moppe har kommit oxå, håller tummarna, juste jag måste ringa M!! Sku ha gjort de för typ tre timmar sen, men hedde upp stutsmattan så har avrit lite upptagen, sen hjälpte ja till me middagen. Aja ska dra och göra mig klar för matchen och ringa M. Kanske kan jag beställa biljetter till sthlm oxå? :D


helt lovely <3 ;D




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0