This time I wonder what you'll say to make it all okey.

hejhej


1 minut!
Sen blir B 15! :D AWSOME! Grattis i förskott :D Dock kommer klockan vara över tolv när jag skrivit klart så vi strycker det sista och ändrar det till GRATTIS!! ist. Så nu slog klockan över till tolv, och det är officiellt B's födelsedag :D
Hade btw min första moppekurs idag, den gick helt ok. Dock var jag as trött och höll på att somna hela tiden. Lite skämmit. Jag satt och gäspa och lärarn bara Nån som är lite trött? Sen kolla han på mig och alla börja skratta, skämmit! Just nu känns det som om mina föräldrar tror att jag är typ 3.. Båda, eller just nu bara papi eftersom mami hämtar O, säger typ gå och lägg dig nu kajsa. Hallå? Jag är för guds skull inte 3(!!!) Åh, meen nu ska jag lyda dom iaf och gå coh lägga mig, ska upp nio imorrn på kurs... :/





K;*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack! :D:D

2009-05-09 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0