"vi drar ut på fest! låt oss se se vem som dricker mest och hånglar med flest"

heejsan bloggen

ska dra till Ä-byn en snabbis me B och möta M. Får se om vi pallar dra tbx hit sen eller om de bli byn ett tag, mest troligt byn. Kände att jag var tvungen och skriva nu, blir nog mest troligt inge mer inlägg idag, om jag känner mina impulsiva brudar rätt, får se vars vi hamnar idag ;) Var anyway ute och sprang med brother idag, 1mil. Det har som blivit min nya runda nu. sjukt jobbigt! Men bra träning! Jag dog typ när jag kom hem, kan det kanske bero på att jag hade svarta långbyxor, och en svart/mörkgrön jacka och det va 20 grader varmt? Smart är jag, I know! Nä men nu måste jag palla mig och byta kläder, blir nog kjol och linne idag, om vädret får bestämma ;D



kisses from
K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0