Vilken härlig dag

hejhej

måndag, inte roligt alls. Första dagen i skolan efter en.. helg full med.. händelser. Inte speciellt skönt att gå upp klockan halv sju imorse. Ville bara ligga kvar i sängen och sova. Men men, imorgon äre iaf halvdag. Tror jag sluta kring 11 så det är helt ok. Ska dra till luleå eller piteå med B, kanske O och M kanske? Jag är inte riktigt säker på vem som ska med eller vars vi ska men det löser väll sig ;) Får vi väll hoppas. Hör mami snacka om paddlingen i telefonen, ja vi ska paddla med min klass. På min fucking födesedag(!!) Kul ens! Plus att vi ska sova över där, jag funderar på att antingen va sjuk eller sticka därifrån under dagen. Nu ska ja gå i duschen sen plugga lite och lägga mig och se How To Deal(Världens bästa film!!) <33 ;D




K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0