We like to watch you laughing.

hejhej


Lyckad dag igår. Började med att jag var ute och sprang, sen färga jag och klippte håret. Känns grymt mycket fräschare nu! Efter det drog jag me B till byn och vi firade henne. Orginal planen var att dra me henne till piteå men det sket sig i brist på skjus/buss. Vi gick iaf och åt på okej, efter det drog vi omkring på byn, stal från aramo och gick vilse i älvsbyn! Vad mer kan man säga? Kvällen tog oss till oanande platser och det är kallt att ha jeans short hela kvällen! Måste börja träna upp min partyblåsa märkte jag igår, gick på toa 24/7 ju. Hahah ibland med sälskap XDXD Nä nus ka jag ut och sola igen, har redan legat där i typ två timmar, och sen ska jag försöka göra lite på Idrott hemprovet :D





K;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0