What goes around in my head

hejhej

hittade ett litet, kan man säga test? Aja göre, test när jag kollade omkring på lite gamla bloggar. Tänkte sno det, dock känner jag inte ägaren till bloggen men jag tror den överlever ;D


Vad tänker du på när du hör ordet ..?


grönt:
gräs, fotboll..
Sockervadd: kladdigt
Ost: typ rinnande fett :/
USA: iphone xD donno why :P
Sex: säng
Frukt: må illa (har ätit mycket frukt nu under en tid så jag mår illa av de xD)
Alkohol: absolut vodka
TV-shop: magrutor XD
Pyssel: tändare
Skräckfilm: smältna ansikten
Kusin: monster (alltså energidrycket)
Skitfilm: b-kvalla
Humor: nigga higga
Paris Hilton: rosa små nattlinnen och parfym xD
Dricka: is och små partyparaplyn
Jesus: typ skägg, och 50åringar som tror dom är "coola"
Doft: sommar
Julen: rött, paket
Varmt: plattor
Pizza: ost
Blod: greys anatomy
Skönt: sova, massage
Begravning: kistor
Gott: rabarberpaj :D
Bröllop: vita klockliknade kläningar
Kärlek: hjärtan
Mardröm: pedofiler
Sommar: vita stränder
Äckligt: spya
Djurpark: zebror
Härligt: mjukglass och nya skor<3 ;D
Vinter: snowboard, snö
Läskigt: halloween maskar :S


that's all for me, nu ska jag få min skönhetssömn ;D


K;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0