Ibland är det dom små sakerna som blivit aldeles för stora som jag stör mig på.

Svininfluensan.
Överskattat!
Kom igen? Jag bli så jäkla irriterad när jag läser (om och om igen) om detta. Jag menar det är ju fan det enda som tidningarna skriver om nu för tiden!
Och varenda blogg man hamna på står det alltid (förutom min då) nått i stil med:
"Åh, jag har lite ont i skallen, kanske är det svinis?"

Det är saker som detta som gör att jag blir galen! Jag menar, en helt vanlig förkylning har funnits lågt före och kommer finnas lång efter.
Och allt detta tjat om vaccinet. *suck* För det första: Vaccinet är inte ens säkert att det hjälper
för det andra: nästan alla jag känner som tagit det har fått nån biverkning, avdomnad halva kropp, feber osv.
för det tredje: det är överdrivet! Inte fan tar alla vaccin mot t.ex majsjuka när det går.
'
Nä, jag tänker då fan inte ta nå jäklar vaccin. Och till er som då tycker att jag utsätter andra för fara genom att inte ta det: Ni har ju redan tagit det så varför bryr ni er? Antingen tror inte egentligen inte på det eller så är ni bara jävulst bittra.




K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0