Jag ber om ursäkt

För inlägget nedan, det var Rebecca som skrev och jaa.. låt oss säga att det bara är i hennes önskningar som jag är kär i henne.
Haha
Nejmen, serisöt. Jag gillar killar och för att göra det tydligare tänker jag lägga ut lite bilder på vad jag egentligen kåtar på:

Låt oss värma upp med lite småsöta Zac Efron


Sen tycker jag vi fortsätter med snygga Ryan Sheckler:


Och efter det tycker jag vi tar några bilder på andra hetingaer eftersom jag inte ar tid att presentera dom:






Lebb? Inte så länge det existerar killar!

Finns mycket mer men jag har inte tid

HEJ!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh.. jag är inte heller lesbisk.. ;)

2009-10-05 @ 17:23:50
URL: http://rebeccabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0