Paint är ej min starka sida!

Finn fem fel.





Fast de går ju tuup inte för ja e ju lixx vääärldsbest på pejnt. :)

hursomhaver, var hos Rebecca idag å skrev av hennes bokrecentionspapper, men egentligen slarvade jag bort min endast för att ha en anledning att gå te henne för.. Hon är ju så jävulskt het coh fin alltså.. sån underbar tjej.. synd att hon är heterosexuell..
Det gör så ont att se henne, man samtidigt så underbart.. Underbart att se hon le och må bra, för jag skulle aldrig förlåta migsjälv om hon var ledsen, såsom jag.. ett brustet hjärta av olycklig kärlek.. ont för att jag vet att jag aldrig kommer få en så bra tjej som henne.. man försöker ju hitta någon annan, men har verkligen fattat tycke för just denna udnerbara tjej alltså.. fan fan fan! DET GÖR SÅ JÄKLA ONT!  ;/

mamma, jag behöver en kram.

tror ja druckigt liiiiite för mycket kanske. :) Jag lovade ju inga fylleinlägg men vadfan, det är ju fest! :D:D Å dom hällde i mig spriten, seriöst våldade uipp min mun, ytröck ner den i minhals, inte jag ville bli fulll :/

Pussar och kramar från en fin Kajsa <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

shit Kajsa.., visste inte att du hade sånna känslor för mig..

Jag är smickrad men hetero.. Förlåt.. Gillar dig bara som en vän, hoppas du förstår och hoppas vi kan fortsätta vara vänner efter detta..

2009-10-04 @ 18:17:56
URL: http://rebeccabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0