äntligen fri!

-Gissa vad jag inte har på min fot längre?!

Okej, var det för svårt, jag ska ge er en ledtråd;
Det är vitt och man får oftast det när man bryter något.

Fortfarande för svårt?
Okej en till ledtråd kan ni väll få då..*suck*;
Första bokstaven är G och resterande bokstäver är ips (i den ordningen ja)

FORTFARANDE för svårt?(!!!)
Jäklar, ni suger verkligen!
Efter som gissningar uppenbarligen inte var er starka sida får jag väl säga det då,
mitt gips är borta! (dock bara för kvällen men skit samma)
Ni borde verkligen träna på att gissa, detta är ju pinsamt, min systerdotter skulle ha klarat det bättre...
hon är inte ens ett år!

okej, dålig jämnförelse, hon är ju släkt med mig så ofc är hon bäst i allt.

Kommentarer
Postat av: madde

vadå, ska du he på det imorrn eller ? ;s

2009-09-07 @ 20:04:23
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0