Det är ju så grymt onödigt!

Slöseri med tid!
Onödigt!
Överskattat!
jag förstår verkligen inte varför folk städar!
Jag menar, man kommer att smutsa ner igen så vad är poängen?
Och (jag snackar nog för största delen av alla sveriges undomar nu) jag är då aldrig i mitt rum, eller jo.. när jag sover. Men inte fan störs jag av att det ligger lite dam på golvet när jag sover!
Så snälla rara underbara ni, sluta städa!
Och till er som faktis tycker om att städa..

Skaffa er ett liv!
Eller, ni kanske har ett liv..
Men för guds skull skaffa er ett roligare då!

Men om ni nu (mot förmodan) efter alla mina grymma råd fortfarande känner att städa är det enda roliga ni kan göra med era liv , så skriv era nummer här nere så kan ni få komma hem till mig.

Och då jävlar får ni något hystersikt kul att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0