Jag är ledsen, men jag bryr mig inte! :o

Ja, jag använder spotify.
Nej, jag har inte betalat för det så även jag tvingas lyssna på den grymt irriterande reklam som dom lyckas smuggla in mellan nästan varenda låt.

Vi tar ett exempel:
Alldeles nyss kom det en reklam som handlade om typ bilar, miljö eller något sånt.
Men det var inte det värsta!
Nej, människan i reklamen börjar nämligen med att säga "Hej mitt namn är ***** och jag blablabla.."
Varför? varför?! tror han att jag behöver hans namn för att lyssna på reklamen?!
Det är ju inte som när artister presenterar sig, för om man ska lyssna på deras låtar behöver man ju som namnet.
Men vad har jag får nytta av att kunna en snubbes som snackar in reklamer på spotify namn?

"Hej jag heter Kajsa Nilsson och bryr mig verkligen inte om ditt snack om att stänga av bilen eller vad fan et var du sa"


Viktigt: Jag bryr mig inte om det anses vara artigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0