Jag borde nog berätta att..

..igår på min första taekwondo träning (efter lovet då) så gick det as bra!..
eller tills jag sparkade in i Oskars armskydd och fick en fraktur i tån iaf.
Och det räker inte med det nej, jag med min extrema tur lyckas få gips.
I TVÅ VECKOR! Fattar ni?! Ingen träning på TVÅ VECKOR!
Om jag slutar uppdatera i bloggen är det bara för att jag avlidigt av sorg..
fast mamma sa att jag kunde typ träna magen och armar och sånt iaf..
ett litet plus.
men jag får inte gå på gymmet så jag måste träna hemma.
och jag får inte belasta gipset dom första 24h för det måste stelna,
alltså slapp jag skolan idag (får även stanna hemma imorgon om jag vill) det är ett till litet plus.
'
'


'
Nä nu ska jag roa mig med att plugga till prov och göra läxor, jätte kul.. NOT!
Medans jag gör det kan ni ju tycka synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0