Jag snodde det inte från någon annan *host*

Nu vare längesedan jag gjorde ett sånthär infotest, lista, ah kalla det vad ni vill.. Anyway, jag snodde det inte från någon annan. Jag hade kunnat skriva jag lovar efter men det hade varit en lögn eftersom jag snodde det från malin, så vi skiter helt enkelt i jag lovar delen.
Fyra tv-program du gillar:
1. One tree hill
2. H2O
3. Smalville
4. Scrubs 

Tre sajter som jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Dikta.se
3. massa olika bloggar

1. Vad heter du? Kajsa
2. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hilda och Lisa
3. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
4. Vilken årgång är du? 94
5. Var bor du? Muskus 
6. Bott utomlands?
7. Flyttat antal gånger? zero
8. Vart skulle du vilja bo? stockholm eller utomlands (USA, Fiji..)
9. Vilken skolklass? 9D
10. Vad vill du bli när du blir äldre? Designer eller egen företagare

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 172-173 sm
2. Hur mycket väger du? vet faktis inte ;o
3. Hårfärg och frisyr? Blond och oftast utsläppt med "dra bakåt lugg"
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? Hår eller ögon
6. Skostorlek? 38/39
7. Glasögon?
8. Har du några piercingar/tatueringar? öronen

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? svart läderjacka
2. Vad använder du just nu för skor? svarta "vanliga" skor
3. Favoritfärg på kläder? svart/starka färger
4. Favoritmaterial på kläder? vanligt?
5. Favoritaffärer? Ingen aning med Bikbok är helt ok
6. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar
7. Favoritmärke? Jimmy choo (dock skor men underbara!)

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? litet 
2. Vilken färg på tapeterna? grönt tror jag
3. Vilken färg går rummet i övrigt? alla möjliga 
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängen, varför inte? 
5. Vad vill du ändra där inne? Allt
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Soon
b) Video/dvd?
c) Dator?
d) Stereo?
e) Telefon?
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våran gård, en sjö..
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? oj, massa grejjer.. Busskort, pengar, halsband, sockar, kvitton och massa mer skit
b) Väska just nu? Rubuskub(?), pennor, plånbok, sockar(där oxå), bindor, sudd, böcker..
2. Vad är du beroende av? Donno 
3. Vad tror du på? Karma
4. Vad köpte du senast? Tuggummi

GREJER
Plånbok:
stor och vit
Tandborste: ljusblå och dålig
Smycken: massa
Nagellack: genomskilning, just nu.
Underkläder: spets
Vad åt du senast? Frukt
Vem ringde du senast? Madde
Roligast förre veckan? Ingen aning 
Favoritläsk? oj, jag vet inte.. dricker aldrig läsk typ 
Favoritskådespelare: Brad pitt, Johnny depp, Zac efron, Sophia Bush and many more
Favorithund: ingen aning, liten, söt och mjuk? XD
Favoritjuice? Apelsin?
Nödvändig kändis: Existerar det?
Vad vill du ha för hårfärg? den jag har nu är helt ok
Har du lyssnat på nåt annat nu? va?
Är du kär i någon du har nämnt i de tidigare frågorna? Jag tror inte jag har nämnt någon anna än mig, madde och massa kändisar så nä.
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Jo, är väl helt ok
Vad har du på dig idag/kväll? Mjuckisbrallor(pga gips) och tjocktröjja
Har du växt något det här året?
Vilka år har varit dina bästa? 2010? Nä men typ.. 07 kanske? :) Bulgarien for the win! 
Vad ser du fram emot? om två veckor (får ta bort gips)

Hur långt hår har du? typ.. ganska långt? ids inte kolla (har det i hästsvans)
Är du nöjd med det? skulle ej skada med längre
Går du i skolan så mycket som du ska?
Vad har du för betyg i svenska? Mvg tror jag? eller VG+
Och engelska? VG+
Och matte? VG/MVG
Vilket är ditt sämsta ämne? HK!
Har du en bra klass? Helt ok 
Vad ligger på ditt databord just nu? Har inget speciellt databord
Hur ofta städar du? Varannan vecka kanske
Hur ser stolen dom du sitter på ut? trä, grön, normal 
Är du romantisk? kan väl diskuteras
Vilket tv-program såg du senast? Scrubs
När dansade du senast? Igår, dock oseriöst
Drömålder: 19 eller 20
Ditt bästa internettips: va?
Keps eller mössa? Mössa! 
Kängor eller pumps? pumps
Pannkaka eller plättar? plättar
Dvd eller vhs? båda!
Vem borde skaffa skunk? Någon som jag tycker mycket illa om, seriöst vem VILL skaffa en skunk? 
Favoritserie? Förr var det Oth men nu kanske Smalville?
Har du någonsin färgat ditt hår svart?
Kött eller inte? inte
Vinter eller sommar? sommar!
Kaffe eller läsk? inget av det
Brukar du gå på McDonalds? nä, men jag tycker om det 
Eminem eller Britney Spears? båda är på samma nivå
Vilket är ditt favorit-tvspel? Wii, dock inget spel men jag tycker om alla som hör till det
Vilket är ditt favorit-dataspel? Farmville! xD
Hamburgare eller pizza? Pizza
Snygg eller snäll? jag eller på andra? 
Tv eller radio? tv är bättre men radio är mer.. fränt!
En grej du inte kan klara dig utan? Vatten?
Riktigt kul, speciellt när man borde plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0