Och helt plötsligt fick jag ett radio program..

Hon lever!
Men hon menar jag då mig.
För jag lever.
Fast det är knappt. Har ju varit på vandrigen, utan att vandra något. Pga tån.
Men jag får då iaf dit och sov över, det var helt ok. Vi hade nån tävling som min grupp (ofc) vann. Jag menar jag var ju med i den. Och sen chilla vi mest i kåtan. Fast klockan 3 började alla dra sig mot vindskydden (där vi sov) och även jag gick dit. Dock hittade jag nya vakna kompisar där så jag och Emil låg uppe till fem och skapate P4(eller 3) extar med Emil och Kajsa. Och vilken hitt! Tror vi hade två st som lyssnade, resten sov. HAHA. Somna iaf vid femtiden, vaknade sju. Härligt härligt. Så när jag kom hem (vid tio) vad tror ni jag gjorde? Sov kanske? Till fyra xP

Kommentarer
Postat av: madde

JAG LYSSNADE! :D:D:D:D

2009-09-10 @ 14:17:23
URL: http://mmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0