♥ Dag 1 - Presentera mig själv.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
Kajsa Nilsson heter jag, kommer från en liten by som heter Muskus, ligger utanför Älvsbyn(Norrbotten). Mamma heter Lena Pappa heter Staffan, sen har jag en storebror vid namn Oskar och en storasyster vid namn Marie. Just nu är jag bosatt i en lite by som heter Torpshammar, 6mil utanför Sundsvall. Här pluggar jag på ett gymnasium som heter AWPE, fältinsatser i svår miljö. När jag blir stor har jag planerat att bli Åklagare, bra gymnasium va?
Men det är skönt att prova nått nytt, och att få flytta hemifrån. Jag är inte typen som pratar om känslor så just därför finns bloggen, för att  citera en kille på min skola ''Bloggen är min slagpåse'' Ja, det här är jag, Kajsa Sofia Nilsson. Född 1994 fjärde Juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0