♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ Dag 13 – Den här veckan.
Vet inte riktigt om jag ska skriva om veckan som gått eller veckan som kommer, men eftersom inget speciellt har hänt så skriver jag om nästa vecka. Såhär kommer min vecka se ut(av det som jag hunnit planerat):
Måndag(20 Dec): Ska till piteå och kolla på Rebeccas skola, ska även försöka hinna handla dom sista julklapparna.
Tisdag(21 Dec): Vill åka och gymma. Och fara till kanis och åka lite bräda, så det lär nog bli nått sånt.
Onsdag(22 Dec): Kanske gymma, förbereda inför julen och träffa kompisar.
Torsdag(23 Dec, EN DAG KVAR TILL JUL): Blir att göra samma sak som vi alltid gör dagen föra jul, bada bastu, äta julskinka och spela bingolotto med pappa. Ska försöka hinna gymma på dagen också.
Fredag(24 Dec JULAFTON!!!): Fira jul, dricka glögg, kolla Kalle Anka, äta middag, öppna julklappar och göra nån julklappslek
Lördag(25 Dec): Äta julbord och farmor och vara med kompisar
Söndag(26 Dec): Har inga planer, men något kul kan man ju alltid hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0