♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag. ♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Har missat två dagar, så här kommer dom.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Oj vad svår! Jag har flera favoriter, när jag fyllde 13 och var i Bulgarien med min syster. När jag fyllde 15 och var på paddlingen med klassen och mamma kom med paj. Och den när jag skulle ha kalas på kvällen men fick öroninflammation så jag och pappa fick åka till akuten och fixa medicin. Tog några piller sen på kvällen badade jag. Trots inflammationen.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
Jag ångrar mycket. Jag ångrar att jag inte har uppskattat mina föräldrar och vänner mer. Jag ångrar mitt val av gymnasium(ibland), jag ångrar att jag slutade träna, jag ångrar att jag aldrig sa saker som jag nu aldrig kommer kunna säga. Jag ångrar mycket. Men trots all ånger så är jag nöjd över mitt liv idag. Och jag är stolt över vad jag har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0