♥ Dag 20 – Den här månaden. ♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Ännu en gång har jag failat med hejn. Så mo får gårdagens och dagens nu då.

♥ Dag 20 – Den här månaden.
Ja, denna månad har varit bra. Det har varit jul, jag har fått komma hem, mellandagsrea och snart är det också nyår. Men bästa av dom är nog att jag har fått komma hem. Efter en termin så var jullovet behövligt. Men det suger, för nu vill jag inte tillbaka. Men denna måndag har haft sina upp och sina ner. Mest upp. Så den har varit bra. Sånna månader tycker vi om!

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Vänta nu? Ett annat ögonblick? Va? Har man inte redan skrivit det? Kanske därför det står ett annat.. Men kom igen, hur många ögonblick tror dom en flicka har egentligen? Aja, får väl säga ett en helg några år sedan när vi var på psg. Och jag var jätte förkyld, ont i halsen, feber, hela köret. Det var pappa som tränade oss, och kvällen innan alla matcher skulle börja gav han mig massor med c-vitamin, alvedon och tvingade mig att gå och lägga mig tidigt. Jag var så sur, för alla andra fick ju vara ute. Men sen sa han: Gå och lägg dig. Så du kan spela imorgon, för du ska spela. Du klara det. Jag glömmer aldrig det ögonblicket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0