♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
Det beror ju helt på situation, men några saker som upprör mig är;
Falska människor, som t.ex om din kompis pratar skit om dig och sen beter sig som att allt är hel normalt. Visst snacka skit om mig hur mycket ni vill, men om ni gör det så  beror det ju på att ni inte tycker om mig. Så då är vi inte kompisar efter det, för jag vill inte vara vän med nån som snackar skit om mig.
När man är tre. Alltså, när man är tre tjejer så händer det nästan hela tiden att en blir utanför. Och även om jag är den utanför eller inte så tycker jag det är hemskt. För jag har varit den utanför, och ingen vill vara den personen.
När man ''byter kompisar'', ni vet. Ena sekunden är jag och *Klara bästa vänner, men sen träffar hon *Sofia och skit fullständigt i mig, bara byter kompis. Speciellt om jag och *klara känt varandra länge.
Jaa, Och världs krig, svält, mord, våldtäckter, pedofilism och sånt gör mig ju också upprörd. Men det gör väl alla upprörda hoppas jag.
*namnen Klara och Sofia är helt random namn. Tror inte ens jag har nån kompis som heter det. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0