♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre. ♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Har missat två, så här kommer dom:

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Jag är en såndär människa som hatar att prata om sina känslor, så att prata om det och gråta lite funkar inte på mig. Men får jag till exempel fara ut och springa eller slå riktigt hårt på nånting så känns det genast bättre. Också har jag en glad playlist på spotify som jag spelar när jag är riktigt deppig.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Jadu, inte så mycket. Men riktigt sorgliga filmer. Och om  jag gör illa mig riktigt mycket. annars är det nog inget. Eller om jag blir riktigt jäkla arg kan det kännas som att jag ska gråta, men då påminner jag mig om vilken tönt jag skulle vara om jag gjorde det, så oftast slipper jag gråten.
fett cool gangster kajsa... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0