♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 25 – En första.
Första gången jag var utomlands. Var när jag skulle sluta sexan och for till Bulgarien med min storasyster. Vi var där i en vecka och jag kommer ihåg att det var helt underbart. Vi åt god mat, badade och solade mycket, handlade riktigt mycket! Vi åkte på vattenland, hyrde golfbilar och åkte 3D vagn(eller vad det heter) massa gånger. Hotellet var helt awesome, god frukostoch as fint! Jag fyllde år när vi var där, så vi åt tårta med torkad grädde på, jag fick presenter och på kvällen för vi på nattklubb och var ute till på morgonen. Bästa veckan någonsin, önskar att jag hade varit äldre dock, aja, får väl åka dit igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0