Gårdagens: ♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 11 – Mina syskon.
Jag har två syskon, en syster och en bror.
Min bror.
Oskar heter han och är 19år gammal. Just vid detta tillfället bor han hemma, han flyttade men sen ångrade hans universitet val, så nästa år sticker han igen. Vad mer kan man säga om Oskar, han tränar mycket, typ MMA, taiboxning och liknande. Ja och gym då. Han har en flickvän som heter Hannah, som han har varit tillsammans med i 6(?)månader. Oskar är snäll(oftast iaf) och jag är stolt över att kalla han min bror.
<3
Min syster.
Min syster heter Marie. Vi har inte samma mamma, bara samma pappa. Hon bor i stockholm med sin fästman Marco och sin dotter Alice, som förövrigt är världens sötaste barn. Hon jobbar på en firma som heter SBG och jag tror hon är chef av något slag. Jag och min syster är väldigt lika, samma musiksmak, samma smak i filmer ect. Jag kan prata om allt med min syster, jag skulle inte klara mig utan varken hon eller min bror. Jag älskar er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0