I'm lost in the dark and can't seem to find my way out.

Vilse. Inte arg, inte ledsen, inget sånt. Vilse. Jag vet inget längre, det känns som att allt sakta försvinner ur min kontroll och snart står jag där. Vilse utan någon som helst kontroll. Jag vet inte hur jag mår nu, jag vet inte hur jag kommer göra, jag vet inte vem jag är längre. Det känns som att jag döljer mig bakom murar av någon helt annan person. All ork är borta och det enda jag vill göra är att sova. Jag vet inte varför jag känner såhär, jag har ju alltod varit den glada tjejen med ett leende på läpparna genom allt. Vart är hon? Finns hon kvar? Fanns hon någonsin?


Vilse. Inte arg, inte ledsen, inget sånt. Vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0