I'm never coming back again.

Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är att vara hemma! Jag har bara varit här i några timmar men känner redan att det kommer bli riktigt tungt att åka tillbaka. Och då har jag inte ens hunnit träffa mamma och pappa. Hela lovet kommer bli helt underbart, det vet jag.
I helgen ska vi först åka och handla julklappar, sen ska vi baka pepparkakor.
Sen är det ju Jul som alla vet, efter det ska jag klippa och färga håret, sen kommer nyår. Och under hela tiden ska jag träna på nått va dom 2(!!!) gymmen som finns i Älvsbyn. Och självklart ska jag umgås med familj och vänner. Fy vad jag har saknat detta. Jag vill aldrig åka tillbaka!
AWPE - Inte ens i närheten av att äga lika mycket som det gör att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0