Tankar och annat skit.

Kan man skriva personliga saker på bloggen? Ja, det tycker då jag i alla fall. Dock baseras det på att jag knappt har några läsare ergo, ingen får veta mina tankar och annat skit. I alla fall, det är ju många som säger att julen är överskattad. Men jag håller inte med, visst julklappar och julmat har kanske gått lite överstyr, men det är ju inte det det handla om. Inte för mig i alla fall. För mig handlar julen om att få träffa hela min familj samtidigt. Och i min familj har vi bestämt att vi inte bråkar på jul. Och en hel dag utan det minsta lilla bråk, det skulle jag gärna ha fler gånger! Liksom, allt är bara bra för en gång per år, man slipper all skit. Under 24 timmar slipper man all skit. Vilken kankse förklarar varför jag alltid går upp as tidigt på julen och går och lägger mig så sen som möjligt. Jag dra ut på den, försöker njuta så mycket som möjligt. Och vet ni, även om det bara händer en gång per år så är det det bästa som händer mig under hela året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0