När jag ser tillbaka på mitt liv.

Anyway, tänkte visa att jag lever. Inte för att jag tror att dom (få) som läser min blogg tror det, men man kan aldrig vara för säker. Det är helg nu, till er som inte visste det. Fredag idag liksom. Det är ju ganska härligt. Dock har jag kommit på att helgen är väldigt kort jag menar, Fredag går du i skolan, Lördag är du ledig, Söndag är du ledig. Det är bara TVÅ DAGAR! Fatta, det är som typ.. ja.. TVÅ DAGAR! Man borde byta så att vi går skola under helgen och är lediga under veckan, undra hur många som skulle komma bakis på skolan en Söndag då? hehe

crack-whore-because-sometimes-being-ugly-isnt-enough-demotivational-poster.jpg (440×352)
HAHA! Vem sa att jag inte hade bra humor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0