one or another

singel (x)                               
Upptagen ( )


Vågar du chansa?
Svar: - beror på, eller va?

Jag gillar hår som är:
[x] brunt
[x]blont
[ ] rött
[x] svart

[/] färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är:
[x] blå
[x] gröna
[x] bruna
[ ] drogade
[ ] linser som är onaturliga
[x] stora
[x]normalstora
[/] små
[/]som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är:
[x] Långa
[x] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Uttåtriktade

[ ] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala/normala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[/] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] Ishockeyspelare
[/] Orienterare
[x] Sportiga överhuvudtaget i lagom mängd
[/] STÄNDIGT är på gymmet
[ ] Nazister

Det är snyggt när killar:
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Har piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig

[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte 
[/] Rakar kroppen, såsom bröst, mage och
ben
[ ] Använder kajal
[/] Alltid har keps på sig
[ ] Använder märkeskläder
[ ] Är modenörd
[x] Har häng

Detta säger allt om en kille:
[x] Hans kläder
[ ]  Hans moppe
[x] Hans leende
[x] Hur ofta han är med sina kompisar

Det är gulligt när killar:
[x] Ringer ofta
[/] Smsar non-stop
[x] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar

[x] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[x] Kan sjunga riktigt bra
[x] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis

[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje dag
[x] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med:
[x] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[ ] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddande killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som spelar Wow
[x] Homofober

[ ] Killar som kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på något annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk

[ ] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[ ] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0