Vadå förstöra för mig!

Träffade en inte så trevlig prick på nyår, var på en random fest någonstans och helt plötslig kommer det fram en kille(ca.23år) och börjar snacka med oss. Vad trevlig tänker jag, alltid kul att möta nya människor. Nu i efterhand förstår jag hur fel jag hade. Låt oss gå igenom samtalet

Killen: Jag kan lätt utnyttja er.
Jag: Ursäkta?
Killen: Ja, jag skulle kunna kn*ll* er två dagar sen *ord som jag helst inte skriver i bloggen*
Jag: Eh, URSÄKTA?!'
Killen: Jag säger inte att jag ska, men jag skulle kunna om jag ville.
Jag: Nej det skulle du inte!
Killen: Jå, och sen ska jag ringa till era killar och berätta vilka horor ni är.
Jag: Kom M vi går!

Visst man säger inte så till folk och blablabla, men hallå! Han sa att han skulle ringa till min pojkvän och säga att jag var en hora, Jag visste inte ens att jag hade kille. TACK SOM FAN! Vadå förstöra mitt förhållande innan det hann börja. Killar suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0