Jag skulle aldrig ta en kula för dig.

Jag funderarstenhårt på hur jag ska göra, jag vill verkligen gå kvar här men jag vet inte om jag orkar tre år till. Detta är perfekta skolan för mig, jag älskar att bo nära skolan, jag älskar känslan man får att man är som en enda stor familj här, jag älskar att vi får ha brand, SAR, WFR och massa mer kurser, jag älskar att man får ta dyk stegen. Det är mycket med skolan jag älskar, men det är mycket annat som jag inte kommer klara av att i tre år.  Första veckan var perfekt, som den var skulle jag vilja ha de igen, alla var med alla och allt var bra. Men saker förändras och jag förändrades. Jag klara inte av vissa och jag vet att vissa inte klarar av mig. Men klara jag verkligen av att träffa sånna personer såhär länge?


Jag vet inte hur jag ska göra. FAN, allt är skit nu!

Kommentarer
Postat av: madde

du boooorde gå i luleå kan jag tycka hehe! :D (a)

2010-10-17 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0