När all ork runnit ur en.

Jag vet inte om jag orkar längre, allt känns bara skit nu. Jag vill hem, jag vill gå i nian igen, jag vill träffa min mamma varenda dag! Jag vill ha mina kompisar här med mig. Klar att jag förstod att det skulle finns sånthär skit överallt, men hemma har jag iaf lärt mig hur jag stänger det ute. Här kan jag  inte försvara mig mot det, så det tränger in i själen och lämnar ärr. Jag känner att allt inte har gått som jag ville att det skulle gå, jag känner att jag vill hem! Jag vill att allt ska vara som det var innan jag flyttade, jag vill att alla ska vara som dom var innan jag flyttade, jag vill inte ha nya kompisar, jag vill inte bo på ett nytt ställe och jag vill verkligen inte gå igenom all skit igen, en gång räcker!

Idag är allt bara skit, jag ska låsa in mig på mitt rum och bara vara ett tag, kanske det blir bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0