tio små ting.

fem saker jag är glad över just nu:
Att jag inte flyttade till Luleå (jag slipper se alla små fjortisar stå och köa till club nordic utan kläder på sig)
Att jag inte ska dricka ikväll (jag slipper baksmällan och allas "haha, vet du vad du gjorde igår" imorgon)
Att jag har snott en fåtölj (tog en från ett av köken, den är sjuukt bekväm. Funderar på att sova i den inatt)
Att det har kommit ut ett nytt glee avsnitt (fett bra var det också!)
Att jag inte har pojkvän (har märkt att många tjafsar med sin pojkvän nu, det slipper jag!)
'
fem saker jag inte är glad över nu:
Att jag inte flyttade till Luleå (saknar alla kompisar, och jag vill ju se den lägga Madde!)
Att jag inte ska dricka ikväll (inte lika kul att vara den som ser på när alla andra har fett kul)
Att jag har snott en fåtölj (tror Inga vet det, och är inte riktigt säker på att jag fick ta den..)
Att det har kommit ut ett nytt glee avsnitt (nu är det EN HEL VECKA till nästa ju!)
Att jag inte har pojkvän (trots bråken är det skönt att ha nån att bara vara med liksom)
¨
'
Nä, nu ska jag sova sen ska jag kolla på när alla andra gör bort sig, kuuul.. faaast...... nä!
hoppas du är stolt mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0