Piece of cake UF

Bakade en långpannekaka idag och använde då självklart PoC'en. Här kommer lite före, under tiden och efter bilder.
Min Ubergoda kaka, vill ju ha den i bitar men det blir ju alltid så snett.. Hm.. Vad kan jag göra åt saken?
Sjäkvklart! Jag kan ju använda min PoC. Världens bästa kakskärare!
Kanterna skärs bort, alla bitarna blir lika stora och tänk så mycket tid jag sparade! Med en PoC krävs bara tre tryck, sen är det klart! Nu slipper jag stå och mäta och skära i flera timmar!
Kan man annat än att vara supernöjd med rsultatet? Skulle inte tro det! Så gör som jag, köp en PoC (Piece of Cake)

Kan nu även beställas i andra färger så som, rosa, blå, svart osv.

Kommentarer
Postat av: silvia

Hej.
vart kan man köpa en sådan PoC peace of cake ???
det går inte å hitta på Google :)
Tacksam för svar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0