Tja jultomten, vad up?

Mina hörlurar, som jag älskar har gått sönder för ett tag sen. Eller, ena lurern har varit glapp. Men, jag hat fått det att fungera ändå genom att lägga sladde under mobilen, tejpa och alla möjliga sätt. Men idag när jag var på gymmet hände det värsta som kunnat hända, båda gick sönder! Bara sådär, helt plötsligt va de helt tyst. Kan nog vara det tråkigaset man kan göra, träna utan musik alltså! Det är som att se film utan ljud, extremt meningslöst och tråkigt som fan!
RIP min bäbisar! Men, tur att tomten kommer komma med nya!

Kommentarer
Postat av: moaa

Finns likadana på Clas Ohlson för 149kr! :)

2011-12-13 @ 01:34:09
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0