When I look in the mirror, I don't even recognise myself.

Skrev ju för ett litet tag sen att jag fuckat upp knäet när jag sprang, men skrev sen inget mer. Nu har jag dock märkt att det är något fel med mitt knä på riktigt. För varje dag jag sprungit på bandet har det bara blivit värre och värre. Idag nådde det nästan bristningspunkten. Men jag drygade ut en mil och nu har jag så sjukt ont så det är inte ens sant. Mamma tror det kan vara nå ledband, jag har själv ingen aning. Så blir att åka tilll läkarstationen och kolla upp detta imorgon om vi får tid, jag hoppas bara på att det inte ska vara nå allvarlig, har just fått tillbaka all kondition och nu tänker jag då fan inte tappa den igen!

Ska bli kul att se vad jag har pajjat denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0