besviken.

Usch, är så himla besviken på mig själv nu! Hade bestämt mig för att jag skulle gymma efter skolan, sen direkt hem och plugga hela kvällen. Gym dele funkade bra, men så fort jag kom hem fastnade jag framför datan, facebook, bloggar och nya avsnitt av massa serier. Jag vill bara spola tillbaka tiden till när jag kom hem och tvinga mig själv att sätta mig ner och plugga. Men, det blir väl att nattplugga istället, trots att jag verkligen skulle behöva sömnen. Fy för mig, och grejen är att jag vet att jag inte kommer plugga efter jag har skrivit detta heller. Åh, jag blir helt ledsen och jätte jätte besviken. Usch.

Nä, ska ta tag i detta nu och börja plugga. Skiter i att jag verkligen inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0