burning down my house.

Hörde från neder våningen att mamma kommer in och skriker:
''Det andra huset är fyllt med rök!''
Så jag snör på min skor och kutar till andra huset, och sant som det var sagt. Hela huset är fyllt med rök, pappa springer in och kollar så det inte brinner innan jag hunnit dit. Men det var bara kaminen som hade rökt in, så jag går in för att öppna balkongdörren men mamma drar ut mig för hela huset är fyllt med rök och ja.. jag har astma. Så Oskar går in och öppnar dörren. Nu är då huset rökfritt men allt stinker rök(inklusive jag) och det är nog gode förstört. Så det blir att ta ut försäkring och göra om allt. Kul. Det är gode nytt så det svider lite.
syns nog inte så bra, men hela huset var smökfullt med rök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0