roadtripp

Är så sjukt trött efter min lilla roadtripp med liv och hennes mamma. Låt mig gå igenom den med er, på Måndag kväll, 15.20 för att vara exakt, tog jag bussen från Älvsbyn till Piteå. Där hämtade Liv och hennes mamma upp mig och vi åkte mot Sundsvall.  Vi stannade först i Skellefteå och käka middag. Sen stannade vi i Umeå och sov där. Klockan sju på morgonen åkte vi vidare. Vi stannade nog på alla mackar eftervägen och när vi äntligen kom fram till sudnsvall for vi och käkade på Ikea(frukost/lunch) Sen körde vi till Torps. Där packade liv ihop sitt rum och jag packade ner kläder +det viktigaste och städade. Det tog ca. 2-3 timmar. Klockan 3 vände vi och åkte tillbaka mot Piteå. Vi stannade på en mack, köpte glass. Åkte till umeå, stannade där och hämtade Livs jacka som hon glömt. Mitt i ingenstans hittade vi en pizzeria som fick förse oss med middag. Efter det var det raka vägen till Piteå. Där sov jag hos Liv, imorse halv nio gick jag upp och 09.40 satte jag mig på  bussen som tog mig till Älvsbyn. Väl i Älvsbyn gick jag på gymmet och tränade i två timmar, sen ringde Oskar och äntligen är jag hemma!
För er som orkade läsa igen allt: Jag har sovit kanske 4 timmar båda nätterna. Så jag har ingen ork kvar nu, tar en pn på minst en timme. BY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0