Bara för att Madde blev så glad över förra inlägget kommer här ett till.

Jag klev upp halv två idag och enligt mig så om man kliver upp efter ett är det försent att äta frukost eller lunch. Så det var bara bita ihop och vänta på middag. Jag klädde på mig halv sju. Onödig att klä på sig när klockan är så mycket säger mamma men ovanligt tidigt att klä på sig för mig svara jag då.

Så för att sammanfatta denna dag säger jag, onödig. Men chill! Och eftersom jag hör min brors ilskna skrik genom väggen att jag förstör internet så är det nog bäst att stänga ner blogg.se nu.
BY.

Kommentarer
Postat av: madde

WIHO VAD DU HAR BLIVIT BRA PÅ ATT BLOGGA KAJSI, DU UPPDATERAR JU! :D :D hihi

2011-01-04 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0