From the old days

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Okej, hälsa Therese att jag inte kan prata nu om hon är där

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nice


3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Det går nog inte, har precis så att jag klarar mig.


4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Eller har du frågat?

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men fan

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej, vem leder?

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Övernattning i Muskus om man vill


8.
Vad vill du höra mest av allt?
Vet inte

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jag ska nog vara nykter


10.
Din romantiska replik?
Men alltså hur har du hyrt?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jonte som skrev och han tror han är stark



Gillar vad jag skulle säga till min kille om han var otrogen! HAHA


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahaha! :D

2011-01-04 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0