lyssnar på min lärare.

När vi egentligen ska ha datakunskap börjar läraren berätta om sitt liv. Shit, den människan har hunnit med mycket! Och grejen är att jag faktiskt blev inspirerad av det han sa. Jag kan göra vad jag vill, eller.. jag kan nog inte bli världsmästare i att käka jordnötter för så dör jag, men annars så.
Anyway, när han hade berättat klart frågade han om vi hade en blogg. Jag räckte upp handen för jag har ju en blogg. (no shit sherlock) och då säger han. ''Alla som ha en blogg, skriv ett inlägg. Ni som inte har en, skaffa en.'' Så nu sitter hela min klass och antagligen bloggar eller skaffar en blogg. K

Kissie, du skulle ha varit stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0