what to do?

Jag vet inte vad jag ska göra, ska jag stanna i torpshammar eller flytta hem igen? Och om jag väljer att flytta hem, ska jag gå i Älvsbyn eller Luleå? Jag vill gå juridik, det är en linje som ska komma nästa år. Den kommer både till Älvsbyn och Luleå. Och jag vill verkligen gå det. Jag känner att det skulle vara så mycket mer rätt än vad jag gå nu. Uppfatta mig inte fel, jag gillar det jag går nu. Men juridik skulle vara mer mig, också vill jag ändå bara hem så fort jag kommer hit. Jag vill hem, måste kolla om det går att jag byter och om det gör det måste jag bestämma mig om hur jag vill göra. Jag är nästan säker på vad jag kommer välja.

Kommentarer
Postat av: madde

KOM HEM, gå i luleå (eller älvsbyn funkar ju också....) och bara... KOM HEM!! :D

2011-01-17 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0