rules of my life

Sometime everyone have to grow up, it's nice to know that I'll get there waaay sooner than you!

När vissa personer beter sig som att dom än vore 12 år blir jag irriterad. När vissa personer inte kan ta ansvar för sina handlingar blir jag irriterad. När vissa personer inte ser det självklara om sig själv, sen förnekar detta när det pekas ut blir jag irriterad. Nä vissa personer ljuger, är falska, har dubbelmoral, tror att dom är så jävla bra, prioriterar fel, inte håller vad dom lovat, då, då blir jag irriterad.
När vissa personer säger en sak, sen ändrar sig(på grund av andra vissa personer) då blir jag inte irriterad. Då förlorar jag en vän, frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0