Tre är en för mycket.

ja, vad kan man skriva. Jag har skaffat tumblr, så nöter det gode mycket nu, ja, och bb. I helgen blir det att dra till skellefteå och hälsa på Malin, det kommer nog blir gode awesome skulle jag tro! Imorgon bär det av. Anyway, vissa saker blir klarare efter ett tag, efter stormen kommer inte lugnet, då kommer klarheten. Och jag ser nu allt som varit så suddigt förr. Jag förstår vilka som är mina vänner och vilka som jag klara mig utan. Det finns en regel som alltd stämmer dock.

Tre är en för mycket.

Kommentarer
Postat av: madde skulle jag väl tro

hoppas väl att jag är en av dina vänner ändå :y ehehe:) (jag vet att du älskar mig extra mycket för att jag gillar att kommentera din blogg då och då, okej? det måste du, så det så, hehe)

2011-03-17 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0